Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
Comportamentul consumatorului de servicii
Comportamentul consumatorului de servicii
Laura Olteanu
Lucrarea Comportamentul consumatorului de servicii ofera o imagine a evolutiei serviciilor din Romania pe perioada 2003-2008, o prezentare a acestora. Cuprinde de asemenea notiuni legate de mediul extern al firmei, de factorii de influenta ai comportamentului consumatorului, de cercetarea de marketing precum si de comportament organizational. Lucrarea se adreseaza studentilor, dar si persoanelor interesate de principalele subiecte abordate. Adaptarea este importanta, dar ea nu se poate realiza fara cunoastere, fara cultura, iar pentru manageri se impune obligatoriu si un grad de responsabilitate fata de angajati, fata clienti.
Colecţia: OECONOMICA
ISBN: 978-973-53-0345-7�
Apariţie: 2010
Număr de pagini: 173
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0.00 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar