
Măreşte
Marketing turistic
Maria Oroian, Loredana Rahau
Lucrarea este conceputa ca un manual didactic care se adreseaza in primul r�nd studentilor de la Facultatea de geografie, specializarea geografia turismului, respect�nd programa analitica aferenta disciplinei Marketing turistic, dar si persoanelor implicate in activitati din sfera turismului (marketeri, manageri ai firmelor turistice si personal din subordinea lor). Materialul isi propune prezentarea componentelor demersului de marketing si constientizarea rolului acestuia in orientarea activitatii organizatiilor, in scopul cresterii sanselor lor de succes si reusitei pe o piata concurentiala acerba. Se urmareste, in acelasi timp, cresterea interesului pentru cunoasterea teoriei si practicii de marketing, mai ales pentru cei implicati in activitati aducatoare de profit.
ISBN: 978-973-53-0280-1
Apariţie: 2010
Număr de pagini: 250
Format: A5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.