Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
IMPLICATIILE PSIHOLOGICE IN MARKETING
IMPLICATIILE PSIHOLOGICE IN MARKETING
MIHAI OCTAVIAN NAGHIU, LAURA BACALI
Miza lucrarii este sa identifice unele implicatii ale psihologiei, ca suport decizional in marketing, datorita faptului ca intelegerea tot mai aprofundata a comportamentului consumatorilor, in special a factorilor psihologici, a condus nu doar la posibilitatea anticiparii acestuia de catre marketeri (operatorii de marketing) ci implicit la ameliorarea performantelor financiare si de piata a organizatiilor. Intelegerea tot mai aprofundata a comportamentului consumatorilor a condus nu doar la posibilitatea anticiparii acestuia de catre marketeri ci si la realitatea manipularii, a programarii mentale a consumatorilor, prin aplicarea unei suite de metode specifice care vor fi descrise pe parcursul lucrarii.
Colecţia: OECONOMICA
ISBN: 978-973-53-0610-6 
Apariţie: 2011
Număr de pagini: 328
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 28.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar