Măreşte
IMPLICATIILE PSIHOLOGICE IN MARKETING
MIHAI OCTAVIAN NAGHIU, LAURA BACALI
Miza lucrarii este sa identifice unele implicatii ale psihologiei, ca suport decizional in marketing, datorita faptului ca intelegerea tot mai aprofundata a comportamentului consumatorilor, in special a factorilor psihologici, a condus nu doar la posibilitatea anticiparii acestuia de catre marketeri (operatorii de marketing) ci implicit la ameliorarea performantelor financiare si de piata a organizatiilor. Intelegerea tot mai aprofundata a comportamentului consumatorilor a condus nu doar la posibilitatea anticiparii acestuia de catre marketeri ci si la realitatea manipularii, a programarii mentale a consumatorilor, prin aplicarea unei suite de metode specifice care vor fi descrise pe parcursul lucrarii.
ISBN: 978-973-53-0610-6
Apariţie: 2011
Număr de pagini: 328
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 28.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.